Problem z ISDN i USR Courier

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 08 Jan 1998 - 17:08:45 MET

Czesc!
Moj szef ma nastepujace pytanie:

"Nie mogę skonfigurować Modemu Courier wewn. ISDN do współpracy z programem Dial-up. Na pewno istnieje łaczność pomiędzy modemem a przyłączem ISDN. Udało mi się połączyć z serwerem TPSA jedynie za pomocą terminala, ale tylko wtedy gdy wywołania terminala były kierowane wprost do portu, a nie do modemu. Oczywiście modem instaluje się w Dial-up bez problemu, ale przy próbie łączności np. z serwerem TPSA pojawia się komunikat : "Brak łączności z modemem""

Czy ktos konfigurowal taki modem albi ISDN w ogole i napotkal taki problem? Prosze o porade...

TIA,
Mordazy von BinHex.