Re: Re zamiast Odp w Outlooku

Autor: Michal Kaczmarczyk (mik_at_iname.com)
Data: Thu 08 Jan 1998 - 16:21:32 MET

On 28 Dec 1997, Andrzej Briske wrote:

> W IE 3.1 odpowiedzialnym za zmaine Odp: na Re: był plik mailnews.dll . W
> Outlooku jest to inny plik *.dll . Jakieś pół roku temu znalazłem w sieci
> program , który zmieniał sławne Odp: na Re: . Działało to bardzo dobrze .
> Myślę , że nie ma rzeczy nie możliwych , napewno ktoś z listowiczów
> znajdzie odpowiedz na to pytanie jak zmienić zawartość odpowiedzialnego
> pliku .
> Na tej liście są naprawdę również bardzo mądrzy ludzie . Jeśli ktoś
> znajdzie sposób proszę o info na priv .

Jeśli to rzeczywiście siedzi w dll-u, to do kompilatorów Borlanda był
dołączany taki programik o nazwie Resource Workshop, który pozwalał
zmieniać zasoby w plikach wykonywalnych (*.exe, *.dll). To "Odp:" powinno
siedzieć w jakiejś tablicy stringów.

Poza tym można spróbować "na żywca": hex-edytorkiem zmienić "Odp:" na
"Re:"0 (na koniec znak o kodzie 0) i też powinno działać, chyba że Outlook
sobie liczy sumy kontrolne (w co wątpię).

Michał Kaczmarczyk mailto:mik_at_iname.com http://student.uci.agh.edu.pl/~kaczmar