PD: Courier z ISDN

Autor: INFOART (INFOART_at_POLAND.COM)
Data: Thu 08 Jan 1998 - 16:59:51 MET

----------
Od: INFOART <INFOART_at_POLAND.COM>
Do: service_at_veracomp.com.pl
Temat: Courier z ISDN
Data: 8 stycznia 1998 16:58

Nie mogę skonfigurować Modemu Courier wewn. ISDN do współpracy z programem Dial-up. Na pewno istnieje łaczność pomiędzy modemem a przyłączem ISDN. Udało mi się połączyć z serwerem TPSA jedynie za pomocą terminala, ale tylko wtedy gdy wywołania terminala były kierowane wprost do portu, a nie do modemu. Oczywiście modem instaluje się w Dial-up bez problemu, ale przy próbie łączności np. z serwerem TPSA pojawia się komunikat : "Brak łączności z modemem"