Re: Nie ma takiego numeru?!

Autor: Futszak (mars_at_freekki.net.pl)
Data: Thu 08 Jan 1998 - 09:27:34 MET

Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_ite.waw.pl> napisał(a) w artykule
<34b2351d.14882642_at_news.nask.pl>...

> A ja swojego czasu miewalem stale komunikat "polaczenie nie moze byc
> zrealizowane". Mieszkam w Warszawie. Wiekszoscia central steruja
> obecnie komputery - czyli urzadzenia ponoc niezbedne jesli ktos chce
> zrobic prawdziwy balagan... Po prostu burdel na kolkach u telepsa!

A mi sie kiedys zdarzylo ze po wykreceniu zera dostalem "nie ma takiego
numeru.."
Zeby bylo smieszniej u mnie na entrali komputer jest uzywany tylko do
taryfikaji a cala jest elektromechaniczna.
Na cale szczescie to bylo tylko raz :)

futszak