P2 - plyty LX - ceny

Autor: Pawel Lesniorowski (cyberius_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 08 Jan 1998 - 09:31:34 MET

czesc!

Musze w najblizszym czasie zmienic mojego dychawicznego p200mmx na cos
co sie rzeczywiscie nada do pracy.
W gre wchodzi - ze wzgledow finansowych - jedynie p2-233 (moze dual) na
jakiejs plycie LX.
Jesli ktos z Was moglby odpowiedziec na ktores z moich ponizszych pytan,
bylbym bardzo wdzieczny :o)

1) slyszalem ze ceny P2 mialy spasc; dotarla jakas plotka do mnie ze
wlasnie w ostatnich dniach intel obnizyl cene p2-233 o 100USD; czy ktos
z Was wie jak teraz ksztaltuja sie ceny tych procesorow w kraju? nadal
jestesmy 100 lat za murzynami jesli chodzi o reakcje lokalnych dealerow?
gdzie mozna je zalatwic najtaniej? czy 2 sztuki to juz hurt? :-)))

2) jakie plyty moglibyscie mi polecic do P2? obecnie do swojego p200mmx
stosuje plyte ABita AX5 atx na chipsecie tx i jestem dosc zadowolony...
z testow hardware'owych na TOM's HARDWARE wynika ze z plyt
jednoprocesorowych na chipsecie LX najlepsza jest plyta ABita LX6 i
jestem prawie zdecydowany na nia... jednak produkty ABita jak na razie
maja te wade, ze nie ma wsrod nich plyt dwuprocesorowych LX dwa P2 a
taka mozliwosc tez TEORETYCZNIE rozwazam - nie chcialbym jednak kupowac
od razu kombajnu asusa za 2000PLN (razem ze scsi uw adapteca na plycie)

3) slyszalem ze do LX trzeba miec specjalne wersje SDRAM'ow... takie
ktore maja na sobie jakis EPROM (sorry jesli gadam bzdury - takimi
tekstami naszpikowal mnie jakis czlowiek w serwisie... nie pamietam
jakiej firmy) - jest to prawda??? znaczy to ze te SDRAM'y ktore obecnie
mam w plycie TX moge sobie wetknac w ...buty na przyklad? 8-O

ok - jesli macie jakies wiesci lub wrecz sprzedajecie sprzet tego typu
to bede wdzieczny za kontakt (najlepiej email niemniej sprawdzam news'y)

# Pawel Lesniorowski
# Fantomatyka