Dwa rozne modemy na dzierzawki

Autor: Grzegorz Bialas (grzechu_at_silesia.pik-net.pl)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 22:56:37 MET

Witam serdecznie!

Mam takie dosc wazne dla mnie pytanie.. Mam teraz okazje kupic dosc tanio 2
modemy na lacze stale.. Problem w tym, ze oba sa rozne. Jeden to British
Telecom 4962TCX, drugi zas to Motorola Codex 3380. Oba to 14400 i ladnie
chodzily przez dlugi czas, tylko ze kazdy mial swoja parke. Jednak parki dla
nich pozostaly za granica i mam tylko te 2 rozne.

I teraz - czy oba te modemy beda ze soba dzialaly? Czy modemy na lacza stale
maja jakies standardy jak zwykle modemy polecenia Heysa (chyba tak sie to
pisze ;-) )?

Nie chcialbym wywalic kasy w bloto...

Pozdrawiam, Grzegorz Bialas, Grzechu
   GSM: 0-602-708083 ICQ: 2351108