Firma zakladajaca kable sieciowe & karty sieciowe

Autor: PAWEL STOLARCZYK (paulus_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 22:21:22 MET

Czesc wszystkim,

Mam pytanie do osob majacych kontakt z sieciami lokalnymi Lan.
Poszukuje osob lub firmy ktora mogla by polozyc kabel sieciowy
koncentryczny dla sieci lokalnej w bloku (ok. 15 mieszkan)wraz ze
sprawdzeniem jego parametrow technicznych .Czy ktos z was mial kontakt z
takimi osobami i moglby mi kogos polecic?

Druga sprawa to karty sieciowe.Interesuja mnie 10Mb ktore przede
wszystkim NIE SPRAWIAJA PROBLEMOW :-) (a ktore nie sprawiaja).Chodzi mi
o wasze osobiste doswiadczenie w tym wzgledzie czyli miedzy innymi na
jakim sprzecie sami pracujecie i czy moglibyscie go polecic.

Pozdrawiam,

PauluS

P.S.
Jesli mozna to prosze takze o odpowiedzi na moj adres bo sprawa jest
pilna :-)

--
Paweł Stolarczyk
Warsaw Academy of Music