Re: Nagrywarki

Autor: A_Zet (adek_at_kki.net.pl)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 19:43:19 MET

On 24 Dec 1997 22:13:53 GMT, "Piotr Frejowski" <PiotrF_at_kki.net.pl>
wrote:

>Witam
>
>Też stoję przed problemem kupna nagrywarki,

Też się biję z myślami... Mam w związku z tym pytanie: czy nagrywarkę
umieścić (oczywiście, gdy już wreszcie się zdecyduję na kupno :-)) na
tej samej taśmie, co posiadany napęd CD, czy go wyrzucić? Bo z uwagi
na to, że jednak w miarę używania napędu brudzi się, kłopoty z
czyszczeniem itp. to czy nie lepiej uzywać nagrywarki do nagrywania,
odtwarzarki do odtwarzania? Da się tak zrobić? Aktualnie na P120,
W95SR2, mam na jednej taśmie dwa HDD, na drugiej taśmie samotny
odtwarzacz. Czy nie będzie jakichś konfliktów? W tej chwili mam oprócz
powyższego jeszcze kartę dźwiękową, FD, kartę TV, modem i drukarke.
Już teraz mam w "Panelu sterowania" podany konflikt z drukarką ale pod
windą drukuje poprawnie.
Pozdawiam
Adek

--
(Katowice: akumulatory trakcyjne, stacyjne: BATER-SILESIA_at_netart.com.pl
http://www.netart.com.pl/BATER-SILESIA