Re: Modem i Centertel

Autor: Piotr Adamczyk (adamczyk_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 25 Dec 1997 - 23:32:11 MET

Grzegorz Prucnal <gigi2_at_geocities.com> napisał(a) w artykule
<349e7783.17075206_at_news.onet.pl>...
> Czy ktos probowal podlaczyc modem do stacjonarnego telefonu
> Centertela? Jaki modem? Czy da sie korzystac z 0202122? Niestety nie
> umiem nic wiecej powiedziec na temat samego telefonu.

Kiedyś podłączyłem C. do modemu - niestety było to dość dawno...
O ile pamiętam to oprócz telefonu była jakaś przystawka z której wychodziło
R-ka -tę podłączyłem do modemu i wio ...
Nie wiem czy pójdzie 02... ale skoro chodziły mi połączenia z PAD'em to dlaczego nie
?