Re: zwiazek wyznaniowy ?

Autor: Slawek Wegorzewski (slawekw_at_wonet.com.pl)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 15:45:13 MET

jokey wrote:

> Witam !
> Przepraszam, ze na tej grupie, ale moze ktos sie orientuje, jakie
> kryteria nalezy splenic aby zalozyc wlasny zwiazek wyznaniowy,
> legalnie, w Polsce. Jakie sa przyblizone koszty ? Adresy miejsc
> poswieconych temu zagadnieniu w Internecie ? (chyba nie ma :( )
> Wszelkie informacje prosze przesylac na e-mail:

Musisz znaleźć jeszcze 9 osób (w sumie musi być 10) i po prostu
zarejestrować związek wyznaniowy. (nie wiem gdzie).
Nie wiem jakie są koszty, ale jakie by nie były to i tak zwrócą się z
nawiązką - bo związek wyznaniowy ma np. prawo sprowadzać samochody bez
cła i podatku VAT (czyli o 48% taniej).

--
--====###### LoRD De VenGoSH ######====--