Re: Server nie chce ze mna gadac

Autor: Slawek Wegorzewski (slawekw_at_wonet.com.pl)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 15:35:01 MET

Piotr Gackiewicz wrote:

> To skorzystaj z cyfronetu
>
> news.cyf-kr.edu.pl

Fajnie, wsześniej korzystałem właśnie z Cyfronetu i po jakimś czasie on
też nie chciał ze mną gadać :((

A może to wina programu pocztowego ? (N. Communicator 4.04)
Bo kiedyś jak serwer nie chciał ze mną gadać to wpisałem dane innego
serwera, skasowałem i ... poszło !

--
--====###### LoRD De VenGoSH ######====--