Re: Problem z Helios VooDoo Graphics

Autor: Krzysztof Wojdon (vander_at_ii.uni.wroc.pl)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 12:55:47 MET


On 7 Jan 1998, Slawomir Sidor wrote:

> TETA <tetawaw_at_friko.onet.pl> wrote:
> : Wiesza sie w trakcie uruchamiania gier opartych na Direct3D (Tomb Raider II,
> : Shadows of the Empire i tp.) ,
> : ale na openGL (Quake, Quake II , Hexen II, Fifa 98, NBA 98) chodzi (dopiero
> : po zmianie zasobów pamięci)
> : czestotlliwość GRXCLK=40
> : konfiguracja
> : Soyo HX 512 cache
> : IP 200 MMX
> : 32 ram
> : tseng et6000 4mb
> : helios 3dfx
> : trump 32 awe
>
> : co robić
>
> Nie wiem co robic, ale pomogles mi podjac decyzje czy kupowac Heliosa
> czy lepiej Monstera.

Nonsens. Mialem Heliosa i zarowno Tomb II jak i SOTE chodzi poprawnie.
czasem trzeba sobie zreinstalowac DirectX albo caly system.

P120, 48 RAM mystique 2 MB, sb32 plyta GB-FX
>
> --
>
> Slawomir Sidor
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:54:39 MET DST