Re: z CD na CDR

Autor: Pawel Luty (pawel_at_hipokrates.am.lublin.pl)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 11:24:21 MET

On Mon, 05 Jan 1998 10:13:03 +0100, Mario <merass_at_free.polbox.pl>
wrote:

> Ja na twoim miejscu sprawdzilbym czy plyta ktora kopiujesz posiada
>AudioTraki jesli
>nie to zdrowszym pomyslem byloby poprostu kopsnac wsie dane na dysk i
poprzedni pomysl ( tzn. readtrak ) byl o wiele zdrowszy.
tym bardziej jesli plytka posiada traki audio

jesli plytka nie ma audio i masz dodatkowo zwyky czytnik cdrom
mozesz wybraz z menu easyycd - "CD Copy"
i wybrac w okienku source device swoj cdrom

moze ktos wie dlaczego na niektorych czytnikiach ide ten sposob nie
wypali ( np. na Samsungu 8x dziala )
>zrobic nowy projekt plyty. nie zapomnij o nadaniu tej samej etykiety jak
>plytka zrudlowa.
>

>Meras

Pawel Luty pawel_at_hipokrates.am.lublin.pl