!!! Bardzo proszę o pomoc raz jeszcze !!!

Autor: Piotr Chałupko`e (piotrus_at_ids.pl)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 01:50:55 MET

Witam serdecznie...

Jestem studentem pierwszego roku Psychologii Społecznej (SWPS) . Na moje
nieszczęście muszę wykonać pracę semestralną ,dotyczącą ?małej społeczności
internet`owej? W związku z tym mam do was gorącą prośbę o wypełnienie
poniższej bardzo krótkiej ankiety ,która stanie się główną konstrukcją dla
mojej pracy. Po wypełnieniu prześlijcie ją na adres piotrus_at_ids.pl.
Zainteresowanym prześlę później wyniki.

Wiem iz zostalo to puszczone w swieta i naruszylem co poniektorych
cierpliwosc , ale bardzo prosze ci ktorzy nie wypelniali niech wypelnia. A
obiecuje iz wiecej ankiety nie bedzie.

                                SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !!!

Proszę wypełnij rzetelnie:
Płeć ...
Wiek ...
Wykształcenie ...
Jakich narzędzi inernetowych najczęściej używasz ? IRC/ WWW / e`mail (grupy
dys.) / FTP
Ile spędzasz godzin dziennie ?w sieci ? ?
Twoje zainteresowania ...

--
                               Pozdrawiam
                           Piotr Chalupko`e