Re: Kasy fiskalne - pytania

Autor: Toczek (Toczek_at_kki.net.pl)
Data: Tue 06 Jan 1998 - 22:33:37 MET

On Sun, 4 Jan 1998 11:35:46 +0100, "Michał Piotrkowicz"
<moll47u_at_ic.com.pl> wrote:

>Jestem zmuszony (w zasadzie tata) do kupienia kasy fiskalnej do firmy.
>Czy ktoś z was może mi co na temat kas powiedzieć? Na jakich zasadach
>działają? wiem że są to proste pecety z oprogramowaniem najczęściej
>"M$" (przynajmniej w sklepach na kasach widzę naklejki tego @#@#$).
>Czy z takiej kasy fiskalnej można zrobić bakap na zipa? Proszę was o
>pomoc - bo w tym temacie jestem kompletnie zielony. A jakiej firmy
>najlepiej kupić kasę fiskalną i jakiej konfiguracji?
>Kasa będzie potrzebna do Warsztatu trudniącego się "obróbką
>mechaniczną"
Nie jestem na biezaco w cenach i nie wiem, jaka jest roznica w cenie
kasy, a drukarki fiskalnej, moze byc spora.
Jesli tak, to sensowniejsze wydaje sie byc zakupienie prostego pc
(starczy nawet 386), prostego programu do sprzedazy i ww drukarki
(plus zwykla). Jest to o tyle sensowniejsze, ze baze uslug/towarow
tak, czy inaczej wprowadzic musisz, a z tym tandemem + zwykla iglowka
mozesz drukowac faktury i rachunki (oszczednosc czasu).
Poza tym istnieja wieksze mozliwosci manewru niz przy kasie, ale to
juz...ehem... inna bajka :-)
Stare i sprawdzone sa drukarki Posnet df300 (obsluguja je praktycznie
wszystkie programy do sprzedazy), udana konstrukcja jest tez fp600
konkurencji.
Pozdrawiam

--
Toczek; UIN:1007443