Re: Jaki skaner ?

Autor: Pawel Gonera (gonera_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 06 Jan 1998 - 21:44:55 MET

In article <3.0.1.32.19980104173242.0072d6e0_at_friko2.onet.pl>, Tomasz.=?iso-8859-1?Q?Ho=B3dowa=F1ski?=@polonez.man.lodz.pl wrote:
><ciach>
><ciach>
>
>W Walbrzychu widzialem (z roczna prenumerata Chip`a) za ok. 500 zl!
>A jest zupelnie przyzwoity, zwlaszcza jak na te cene.
>
>Mordazy von BinHex.
>
> mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
> ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
> NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.
Kupilem DEXXA 4800. Drivery v1.0 z dyskietki to totalne dno wiec sciagnalem od
nich v1.2 i jakos poszly. Tyle ze skaner nie poszedl. Po 10 minutach
czarowania glowica skanujaca zaczela sie przesuwac i swiecic Hurra. Niestety
skanuje czarna dziure. Oddalem do serwisu i w tym samym dniu skaner byl
gotowy. Serwisant zadzialal cierpliwoscia. okolo 40 lub wiecej razy naciskal
przycisk Prescan i za ktoryms razem skaner zaczal slicznie skanowac. Nie
przyznal sie czy go kopnal (ja mialem ochote).

Pawel