Philips 10x i servis - CD

Autor: Michał Piotrkowicz (moll47u_at_ic.com.pl)
Data: Mon 05 Jan 1998 - 22:57:56 MET

Powracam do sprawy. Termin reklamacji się juz skończył tydzień temu
!!! A dzisiaj mineły przepisowe 2 tyg. (robocze) od oddania sprzętu do
naprawy. Pojechałem dzisiaj (poniedziałek 5.01.98) do siedziby firmy
ze świadkiem (mocno napakowanym ;). Już od wstępu pani poinformowała
mnie że napędu nie zobaczę - bo jest aktualnie w niemczech a pozatym
były święta - ja nato - chce w takim razie rozmawiać z kierownikiem.
Kierownik przyszedł i gadka ta sama. Powiedział ze stoickim spokojem
jeszcze że normalnie sprawy takie są załatwiane w przeciągu 4 tygodni
!!! (na to mi szczena w dół opadła) A z powodu świąt to potrwa to ok 6
tygodni !!! Myśliałem że mu puszczę wiązkę - ale spokojnie zaczołem
sie powoływać na kodeks, rejkojmię, prawo handlowe. Na to pan pokazał
mi paczki które sa wysyłane (może była to atrapa - albo lipa - brak
było adresu) do niemiec z CD-ROM'ami. Powiedział że mam się zgłosić ok
20 stycznia do firmy - a jak nie to ma mi wymienić na nowy!! ... ale
ja już straciłem cierpliwość!! jestem od 15 grudnia pozbawiony
napędu!!!
JA CHcę go spowrotem całego i zdrowego (może byc nowy i innej firmy)

Co mam w takim wypadku zrobić?

A oto punkt z gwarancji firmy Speed Computer (DynaTec Group
International)
[...]
"2. Wady lub uszkodzenia ujawnione w okresie gwaracji będą bezpłatnie
usunięte lub - w razie potrzeby - nastąpi wymiana niesprawnego
elementu na wolny od wad, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty
dostarczenia sprzętu do naprawy. W przypadku konieczności wymiany
całych podzespołów, lub naprawy u producenta termin ten może ulec
przedłużeniu o czas niezbędny do sprowadzenia elementów zastępczych,
lub transportu do producenta i z powrotem "

oraz szybkie przypomnienie tematu ... z dnia 11.12.97 + wątki ...

Mam CD-ROM Philipsa 10x. Kupiłem go jakieś 7 miesięcy temu. Teraz
zaczyna wariować. Płytki z programami czyta prawie wszystkie,
natomiast problem jest z płytami AUDIO - nawet nowymi !!!! - Wiesza
się cały komputer - nawet pod dosem albo w najlepszym wypadku niechce
czytać albo wiesza się CD-ROM (pali się dioda i wysuwa/wsuwa
szufladkę)
Co dziwniejsze - co zaobserwowałem - sytuacja się zmienia (ale tylko
na chwile) gdy włożę płytkę z programem a później AUDIO - wszystko
jest OK, ale jak wyjmę AUDIO CD i włożę inną to już nie chce jej
czytać!!
A i trzeba dodać - że płytki są czyste, nawet nowiutkie się tak
zachowują !!!
Wiem można pójść do servisu - ale miałem podobny problem z starym
CD-ROM'em Mitsumi 3x !!

--
Michał Piotrkowicz