AMD PR 133 - wydajnosc

Autor: Marcin Fal (dechat_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 06 Jan 1998 - 17:18:40 MET

Właśnie zmieniłem AMD PR90 na AMD PR133, z PR90 do tej pory byłem
zadowolony.
Ciekawi mnie jedna sprawa.
Otóż w stareńkim programie Checkit PR90 osiąga następujące rezultaty:
ca 71000 Dhrystones, oraz
ca 25000 Whetstones,
natomiast PR 133:
ca 88000 Dhrystones,
ca 28000 Whetstones. Takiego wyniku dla koprocesora się spodziewałem,
zaskoczył mnie natomiast wynik jednostki stałoprzecinkowej. Z prostego
przeliczenia wynika że P133 osiąga ca105000 jak to się ma do 88000 AMD
PR133 i czy to jest normalne, czy też mam cosik skopane.
Norton Sysinfo z NU 2.0 dla Win95 wykazuje 37.1.

Jak wygląda wydajność procesora AMD PR166? Szczególnie interesował by
mnie koprocesor. Czy jest on silniejszy od PR133 tylko o różnicę
szybkości zegara?

Marcin

PS: Do zamiany PR90 na PR133 dopłaciłem 15zł. Opłaciło się?