CTX Futura 15"

Autor: Krzysztof Gozdziewski (chris_at_alf.cc.uni.torun.pl)
Data: Tue 06 Jan 1998 - 16:49:59 MET

Ogromna prosba: mam do jutra zdecydowac o zakupie chwalonego tutaj
CTX Futura, ja chce kupic 15". Mam go w domu i testuje.

Mam jednak watpliwosci: czy ktos umie wyjasnic dlaczego w insdtrukcj
pisza, ze on ma byc na kineskopie Trinitrona, a w instrukcji stoi ,ze
kineskop jest Aperture Grille (wyjasniam, ze chodzi o model 1569UA
). Charaktrystyczn linia na 1/3 ekranu jest, ale nie rozumiem tej rozbieznosci nazw.

Reklamowany tez jest jako spelniajacy norme TCO95, natomisat na moim egzemplarzu
jest tylko MPRII.

Jesli ktos umie mi cos napisac, to bardzo ,bardzo prosze o pomoc na
moj adres chris2astri.uni.torun.pl. Sprawa jest pilna.

Pozdrawiam i dziekuje z gory

K. Gozdziewski