Re: Wydajnosc dyskow Medalist Pro

Autor: Krystof (kedzierski_at_kim.com.pl)
Data: Tue 06 Jan 1998 - 14:46:19 MET

Mam takowyż dysk z płytš Asus TX97-E i tam jest w granicach 5,9 MB ale to
jeszcze zależy jak i co testujesz powiedzmy że od dysków Caviara jest
szybszy od 10 do 35 procent i od 2,1 Medalista od 5 do 35 procent wszystko
zależy od tego skšd taki dysk masz (lepsze z Irlandi) i czym testujesz
najbardziej wiarygodny test jest testem porównawczym (czyli ten sam test ten
sam kompóter i różne dyski) to pomoże w wybraniu najlebszego
Najtaniej za MB pamięci stoii Seagate jak narazie
Krzysztof
<34B22708.70E4_at_notesdti.s3000.krakow.pl>...