Re: Powiadomienie o poczcie - kilka kont

Autor: Radek Wrocławski (Radoslaw.Wroclawski_at_iname.com)
Data: Mon 05 Jan 1998 - 18:04:22 MET

Michał Piotrkowicz napisał(a) w wiadomości:
<68r22m$h7m$1_at_helios.man.lublin.pl>...
>Ponawiam więc pytanie czy ktoś widział taki programik - do Outlooka
>Express sprawdzający zawartość skrzynki bez jej sciągania?
Tak - Skrzynka pocztowa - obsługuje do 6 kont (ale tylko przez POP3, nie
obsługuje IMAP). Po spakowaniu zajmuje jakieś 100 kB. Jak chcesz to mogę Ci
podesłać na priva. Autor programu: Andrzej Stuczyński -
mailto:stucz_at_polbox.com

--
Pozdrawiam
Radek Wrocławski