Re: Unix

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Tue 06 Jan 1998 - 09:10:42 MET

On 1998-01-03 lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl(JaroslawLis) said:
>On sluzy do uruchamiania programow cyklicznie, o zadanym czasie.

Pod Multiuser DOS jest SCHEDULE, ktore wlasnie
robi "samo" kopie zapasowe plikow serwera NetWare
na dysk MDOS'owego HOST'a, ale moze robic wiele
innych rzeczy (default do 16 ale mozna powiekszyc).

>Trzeba unixowi przyznac ze przetwarzanie "wsadowe" ma opanowane
>doskonale. A maszyna klasy "serwer" am zwykle mnostwo robotek ktore
>az by sie prosilo robic automatycznie..

U mnie pod AIX'em by sie przydalo :-)) tylko kto
bedzie zmienial kasety w napedzie tasmowym???
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive