Re: MKS_VIR (ale na spokojnie)

Autor: Andrzej Ława (lawa_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 06 Jan 1998 - 01:15:38 MET

On 29 Dec 97 23:35:51 GMT, "Piotr Adamczyk"
<adamczyk_at_cut_it.ci-1.ci.pwr.wroc.pl> wrote:

>Hmm ... to może poprosić kolegę ze zdrowym systemem (oczywiście mowa o braku

Tia. Tylko kto to zagwarantuje ?

>wirusów) zrobić SYS'a i trzymać go w szafce zamkniętej na 30 spustów dodatkowo
>hermetycznym. A swoją drogą to można przecież użyć dyskietki ratunkowej tworzonej w
>czasie instalacji. SYS z flopa 1 mks z 2 ?

Kto tworzy, ten tworzy... Ale jak na razie pytanie jest ściśle
teoretyczne. A poza tym mam sposób (trochę skomplikowany, ale...).
Tworzę dysk startowy, odpalam MKSa z MKSowego dysku, sprawdzam tę nową
dyskietkę startową, odpalam jesazcze raz i powinno być OK.

* e-mail: lawa_at_priv.onet.pl
* motto : Cztery kółka ? To dobre dla dzieci !