Re: defragmentacja dysku

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Mon 05 Jan 1998 - 15:44:06 MET

On 4 Jan 1998 15:47:29 +0100, zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl (R.Zylla) wrote:

> ja sie nieznam na najnowszych wersjach ale ...
> DEFRAG to wersja programu dolaczana do DOSa firmy Micro$oft
> (orginalnym autorem jest wszakze Symantec)
>
> Speedisk to wersja robiona pod wlasna firma przez Symanteca
> w pakiecie o nazwie Norton Utilities. Watpie zeby Norton
> podmienial Defraga na wlasna wersje.

Nie, nie podmienia, ale jak kogos stac na NU to wartogo uzywac -
dosowy defrag to jednak baaaardzo mocno okrojona wersja... Pelna
wersja zNU chodzi zdecydowanie lepiej (lepszy algorytm, wiecej opcji).
Inna sprawa czy oplaci sie zwyklemu czlowiekowi kupowac NU i czy jest
to bezpieczne (jak to z ta malpa i brzytwa bylo?).

Darek