Re: Odp: 0202122 ................

Autor: Tomasz Jaromin (tjaromin_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 21 Dec 1995 - 13:15:25 MET

Wcale nie takie minimalne :) U mnie jest to normalka :) Wyobraz sobie, ze
ktos ma do ciebie wazna sprawe, wiec dzwoni ile wlezie az telefon sie
zwolni - ciebie standardowo rozlacza Telekomuna (niewazne czy ktos probuje
do ciebie dzwonic - oni tak lubia) i w tym momencie twoj rozmowca sie
wreszcie laczy, bluzgajac na ciebie, ze wciaz masz zajety numer:) U mnie to
normalka.

Tomasz Jaromin - JARO
email: TJAROMIN_at_FRIKO.ONET.PL
Quake Clan 666
Keyboard not detected - press any key to continue