S3 Virge DX - Heeelp!

Autor: Keicam Cziweiktjow (bravoman_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 04 Jan 1998 - 23:05:51 MET

Witam!
Mam ogromna prosbe do wszystkich "wiedzacych" ;)
W sklepie mi powiedzieli poprostu - "NIEMOZLIWE" i juz, na serwisy
nawet nie licze. Sprobojcie mi pomoc plz.
Mam P75, plyta Intel FX, 24 RAM i karte graficzna Paradise chyba z
polowy wieku (jeszcze na tym "starym" zlaczu, nie PCI)
Kupilem sobie karte S3 Virge DX 4MB i mialem nadzieje, ze mi
przyspieszy (wkladalem kiedys S3 Trio 2MB i juz chasal jak dziki) No
wiec montuje sobie karte i ciach. Plyta daje sygnal, ze nie wykryla
karty graficznej. Poprawilem ja w slocie i to samo. Myslalem, ze jest
padnieta i poszedlem do kumpla sprawdzic. Hasala elegancko. Potem
wzialem karte S3 Virge (bez DX - co to wogole jest?) i to samo, nie ma
karty. Nawet nie wykryl starego Tridenta. Myslalem, ze mam sknocone
porty PCI, ale jak wlozylem dwie karty na raz i odpalilem komputer to
w Windowsach wykryl mi Virge'a, zainstalowal i ok (ale byl odpalony na
starej) Wyciagam stara karte i to samo: beeep, bep, bep.
Ratujcie. Koles mi mowil, ze ratuje mnie tylko wymiana plyty, ale ja
juz nie mam kasy. Co zrobic??? Poza tym to bez sensu, porty chodza, a
karty nie widzi. Moze to wina BIOSa? Ale wtedy by widzial chociaz tego
starego Tridenta. Od czasu uruchomienia S3 Trio (ktora chodzila) nie
otwieralem nawet kompa! Co sie moglo uwalic?
O odpowiedzi prosze na priva, bo nie czytam stale tej grupy i moglbym
cos przeoczyc. Z gory dzieki!

Zrozpaczony Nemrod :(

Maciek Wojtkiewicz - aka Nemrod
bravoman_at_friko2.onet.pl