Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Sun 04 Jan 1998 - 21:33:39 MET

On Sun, 04 Jan 1998 17:01:44 GMT, lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis)
wrote:

>A kto ci powiedzial ze ceny beda niskie?
>Jak stoja blisko siebie, to sie zwykle umowia na jakies ceny, wcale
>nie takie niskie. A jak jeden obnizy, to reszta sie umowi oplotkowac
>go przed klientami ze ma towar przeterminowany :-)

A gdy bedzie jedna budka to cena pewnie bedzie nizsza? :)

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --