Co jest z mag...83Mhz na ABIT-TX5

Autor: Konrad Kaminski ( HADEK ) (hadek_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 04 Jan 1998 - 19:34:33 MET

Nie mogę ruszyć z magistralą 83Mhz sprawdzałem na wszystkich mnożnikach
( oprócz 3,5 ).
DOS buja normalnie a WIN_95/OSR2 wiedza się przy starcie. Procesor
to PEN-200-MMX ale on raczej nie jest winny ( sprawdzałem inne dwa
procesory ).
Wcześniej miałem płytę Abit-SM5 ( CUDO ) , na niej wszystko mogłem
robić Win95 szedł nawet na 266Mhz czyli 3,5x75
i 3 x 83 = 250Mhz tez było wszystko w pożądku.
Wiec procesor nie jest zabezpieczony .
Wszystkie inne ustawienia CPU się sprawdzają oprócz
tych z 83Mhz . Swego czasu robiłem nawet małe testy
procesora i jego taktowania wiec myślę ze mam o tym pojecie
 raporcik z tych testów jest na http://friko.onet.pl/ra/hadek
Aha tamta płyta Abit-SM5 była na VX-ie a ta jest na TX-ie
Czy to wina chipa TX
( nie w instrukcji pisze ze jest magistrala 83Mhz )
Nie wiem co jest grane.
Po zmianie płyty reszta komponentów pozostała ta sama i BIOS też
jest tak samo skonfigurowany.
Moja pamięć to 2x16MB/EDO-60ns , mam zamiar zmienić
ja na 2x32MB/SDRAM-10ns , ale nie wiem czy to coś
pomoże bo ma tamtej płycie 83 działało z EDO
i to bezproblemowo !!!

POMÓŻCIE !!!
Jeśli podałem za mało informacji
to czekam na pytania !?!