Re: Win '95 i OSR2 jednocześnie

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Sun 04 Jan 1998 - 18:53:04 MET

On Fri, 02 Jan 1998 18:50:32 +0100, "Łukasz Bromirski"
<szopen_at_gazeta.pl> wrote:

>...czy ktoś ma zainstalowane?
>
>I ewentualne jak? (Chodzi mi o dwa systemy różne, zainstalowane
>na dwóch partycjach, ale tego samego fizycznego dysku).

Rozumiem ze dwie rozne windy na raz? Tak normalnie to sie nie da -
winda nie toleruje istnienia swojej kopi na ktorejkolwiek partycji.
Wyjsciem jest zastosowanie techniki maskowania partycji - trzeba uzyc
bootmanagera ktory to potrafi - np. nowe wersje LILO z Linuxa (jak
inne - nie wiem). Przed startem systemu z jednej z windzianych
partycji drugiej zmienia sie osnaczenie typu na jakikolwiek
niewidzialny dla dosu i windy. Mozna zreszta robic to mozolnie
fdiskiem, tyle ze ciut nieelegancko...

Darek