Re: Odp: KKI czy warto??

Autor: Jacek Sitowski (terpio_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 04 Jan 1998 - 18:37:58 MET

On 2 Jan 1998 19:16:56 GMT, "Bojar" <pibojar_at_priv.onet.pl> napisał(a):

>Przeciez mozna rowniez priv.onet.pl i wtedy jest OK

Zaprenumerowałem sobie kiedyś jakiś biuletyn informacyjny. Podałem
adres priv.onet.pl i biuletyn dochodził. Kiedy zapragnąłem zakończyć
prenumeratę, okazało się to niemożliwe. Aby "wypisać się" należało
wysłać e-maila na podany adres z określonym zwrotem w treści listu.
Serwer uparcie odpisywał mi, że nie jestem zapisany, więc nie może
mnie wypisać. Musiałem poprosić o pomoc istoty ludzkie z tamtego
serwisu informacyjnego, sugerując, że zapewne serwer widzi mnie jako
użytkownika konta friko, a nie priv i stąd kłopoty. Istoty ludzkie
poradziły sobie z tym, niemniej odtąd w celu uniknięcia podobnych
problemów używam słowa "friko".
Ciekaw jestem, czy udało Ci się tak skonfigurować program pocztowy,
żeby adresat widział Twój-nadawcy adres w postaci priv.onet.pl? U mnie
to zawsze jest friko.
Nie zmienia to jednak mej dobrej opinii o tej usłudze. Natomiast wiem,
że friko2 działa gorzej - ale nie wiem, dlaczego?

--
Pozdrawiam
Jacek Sitowski