Zabawa z AMIGA EMULATOR...

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Sun 04 Jan 1998 - 03:07:33 MET

Andrzej Turek wrote:

 AT> Ja chciałem się pobawić z UAE. Mam KickStart'a, lecz nie wiem co mam
 AT> zrobić aby emulator mógł odczytać dyskietkę w formacie Amigi. Według
 AT> tego programu, program zakłada wirtualny dysk na HD w wielkości formatu
 AT> Amigi - 880kB, lecz nie o to chodzi. Jestem na etapie, gdy na wstępnym
 AT> ekranie widać ciągle wsuwającą się dyskietkę do stacji. Dalej... nie
 AT> wiem. Mam parę dyskietek amigowskich, które chciałbym odczytać, lecz nie
 AT> wiem jak.

Najpierw przeczytaj dokumentację UAE. Tam odczytasz, że należy użyć programików
dołączonych do UAE w celu przeniesienia _zawartości_ dyskietek amigowskich na
sformatowane pecetowo. Robi się to na amidze a nie na pececie.
O czytaniu dyskietek w formacie amigowym na pececie możesz zapomnieć od razu.
Programy nazywają się TRANSDIS i TRANSROM. Oczywiście użycie ich do kopiowania
ROMu Amigi i innego oprogramowanie jest z formalnego punktu widzenia nielegalne
;->

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl