Gdzie przetestowac 56K

Autor: Pawel Wojciechowski (Pawel.Wojciechowski_at_f37.n481.z2.fidonet.org)
Data: Sat 03 Jan 1998 - 15:30:02 MET

Czesc Andrzej,

> A do czego sa podlaczone te karty modemowe? Bo jezeli do linii
> analogowej, to chyba 56k nie da sie z tego uzyskac przez wymiane
> modemu :-(

Wspomniane przeze mnie dial-up serwery podłączone są 2Mb strumieniami
cyfrowymi bezpośrednio do centrali. Oczywiście dotyczy to większych
miast (czyli tych gdzie było i jest 33.6kb).

-=[ Pawel Wojciechowski <pawoj_at_mail.com> ]=-
-=[ TPSA Polpak-T, pawoj_at_szczecin.tpsa.pl ]=-
-=[ Fido 2:481/37 http://pawoj.base.org/ ]=-