Re: dziwne zachowanie dyskow

Autor: Janusz Kolodziej (stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Sun 04 Jan 1998 - 11:24:41 MET

On Mon, 29 Dec 1997 08:13:54 GMT, fortuna_at_kki.net.pl (Fortuna) wrote:

>Od jakiegos czasu mam dyski Seagate Medalist 1,2GB i 1GB. Czasami przy
>resetowaniu komputera dyskom tym na chwile sie spada predkosc obrotowa
>(czasem pierwszy, czasem drugi). Czy jest to wina dyskow, a moze jest
>to wina zasilacza, plyty (mam SISa 486 z PCI). Moze ktos wie w czym
>problem.

To samo mialy wszystkie Medalisty SL ktore mialem w rekach.
Podejrzewam ze problem tkwi w elektronice - tak samo niektore
monitory przy resetowaniu komputera na chwile traca synchronizacje,
a te gorsze nawet potrafia sie uspic. Porzadny sprzet czeka przez
chwile na ponowne ustabilizowanie sie parametrow sygnalu.
P.S. Medalisty sa takze bardzo czule na wahania napiec zasilania.

JaKo