Re: HP DJ 600

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sun 04 Jan 1998 - 01:42:41 MET

At 21:01 01-03-98 +0100, you wrote:
>Czesc!
>
>Czy ktoś ma (lub wie gdzie zdobyc) zestaw komend
> sterujacych do drukarki HP Desk Jet 600 ?

  Wez swoj manual albo manual do HP DestJet 500
  i przeczytaj tam. Kiedys to dokladniej pisali.

>Chodzi mi o to jak "kazac" drukarce drukować kursywą, przewijac strone itd.

  Przewiniecie strony tak jak w kazdej drukarce czyli CTRL L

  Kursywa Esc(p1S (pisze z pamieci wiec moge sie mylic - ogolnie
  w jednej komedzie moze byc kilka parametrow dotyczacych, rozmiaru,
  kroju, proporcjonalnosci, pogrubienia, kursywy itd)

>itp.

  nie ma takiej komendy :)

--
Romek
~~==__   Pecetologia to nauka doświadczalna   __==~~