Re: Unix

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Sat 03 Jan 1998 - 17:56:21 MET

On 1997-12-31 khc_at_intrepid.pm.waw.pl said:

>Owszem. Wlasciwie zwykle jest niezbedna nawet przy 1 terminalu.
>Swoja droga, mam komputer, ktory ma srednio <30 podlaczonych
>terminali (przez siec), i bez _naprawde_ dobrego shedulera ta
>maszyna by po prostu nie byla w stanie ich obsluzyc. To dosc wolna
>maszyna, 1-CPU PPro-200, a userzy odpalaja zwykle po 1 netscapie-4.

Ja pisze o bardziej rozwinietym systemie
przydzialu czasu niz time-slice, fore/back
czy wykrywanie delay-loop'ow i pracy w trybie
znakowym na terminalach tekstowych a nie na
emulatorach terminala graficznego pracujacych
przez siec i uzywajacych przegladarek graficznych.
Taka gospodarka przydzialem czasu jaka jest
w MDOS jest w wielu przypadkach wystarczajaca.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive