Re: Zasilacz ATX - pytanie

Autor: Jaroslaw Cichorski Jr. (amart_at_pol.JUNKMAILPROTECTION.pl)
Data: Fri 02 Jan 1998 - 19:24:51 MET

ZmieńNa_trzcionk_at_us.edu.pl (Piotr Trzcionkowski) wrote:

<snip>

>Właśnie! A mowa o ATXach :-)

Tak, wiem, ale w trakcie dyskusji nastapilo jej uogolnienie, poniewaz
ktos stwierdzil, ze 'kazdy zasilacz szanujacego sie producenta ...' -
i tu sie zaczela dyskusja o szanujacych sie producentach itd.
Stad moja uwaga, ze nie spotkalem jeszcze zadnego zasilacza do PC
startujacego bez obciazenia (a testowalem tylko nie ATXowe).
Pozdrawiam

--------
Jaroslaw Cichorski Jr.
e-mail amart_at_pol.JUNKMAILPROTECTION.pl
UWAGA Adres niewazny!
Prosze usunac JUNK MAIL PROTECTION. zeby otrzymac prawidlowy adres.
This message was not tested on animals.