Re: !!!!!Rozmawialem z czlowiekiem z TPSA!!!!!!!!!

Autor: Krzysztof Lubecki (krzych_at_worldnet.att.net)
Data: Fri 02 Jan 1998 - 17:30:10 MET

Łukasz Bajoński wrote in message <34aebb23.2557457_at_news.icm.edu.pl>...
>/> linie telefoniczna czyli okolo $14.
>
>I jak z dodzwanianiem się do ISP ?
>Jest ciągle zajęte czy idzie się połączyć ?

ZAWSZE WOLNE lecz w przypadku klopotow zawsze mam drugi (darmowy ) numer.
>/>
>Ale 20 $ dla ISP + 14 $ za linię to już wcale nie jest tak mało jak na
>polskie warunki

Zle mnie zrozumiales. Miesieczny abonament w firmie telefonicznej to okolo
12-14 dolcow. Wszystkie rozmowy lokalne sa darmowe, czyli polaczenie z ISP
jest free (oplata za ISP 19,95). Jezeli jednak ktos ma ochote byc ONLINE 24
godziny na dobe to musi zalozyc dodatkowy numer telefoniczny dla normalnych
rozmow. Nie mam pojecie ile kosztuje abonament telefoniczny w Polsce +
oplata za impulsy. Sa ponoc centrale (spóldzielcze czy cos kolo tego) gdzie
nie placi sie za lokalne rozmowy.

                      KRZYCH