Re: Recognita & Mustek 600 II CD

Autor: Marek Olejnik (marolex_at_eleet.webmedia.pl)
Data: Fri 02 Jan 1998 - 16:33:45 MET

Ja mam problem z Picture Publisherem dołączonym do tego skanera:
Nie da się wpisać parametrow w ribbon
Jak to zrobić????

natomiast Drver TWAIN obsluguje 300 dpi a recognity nie sprawdzalem - za
stara wersja 2.0 jest dołączana

Pozdrowka
Marek Olejnik
marolex_at_webmedia.pl

<68d45v$7pj$2_at_helios.man.lublin.pl>...