Odp: Modem i telefon rownoczesnie...

Autor: Andrzej Przygodzki (andrzejp_at_complex.com.pl)
Data: Fri 02 Jan 1998 - 14:41:15 MET

> Czy mozliwe jest korzystanie z modemu oraz z telefonu jednoczesnie?
> Chcialbym moc odbierac telefony gdy jestem w internecie...
>
> Jesli mozesz mi pomoc prosze nie zaluj minuty na odpowiedz!
>
> difrent_at_stones.com

Juz odpowiadam.
Sa dwie mozliwosci mniej wiecej kosztuja podobnie.
1. Idz do TPSA i zaloz sobie lacze ISDN kosztuje to 400 zl. plus wydatek na nowy modem ale za to mozesz miec transfer nawet 128 kbps i jednoczesnie rozmawiac
na przyklad z dziewczyna.
2. Idz do TPSA i zaloz sobie drugi numer kosztuje to 400 zl.

Osobiscie polecam 1 chociaz jest drozsza ale za to wszystko idzie sporo szybciej.

Andrzej