Re: Proba podsumowania

Autor: Dafi (dafi_at_kki.net.pl)
Data: Fri 02 Jan 1998 - 13:06:07 MET

Futszak <mars_at_freekki.net.pl (usun free)> napisał(a) w artykule
<01bd1610$84539580$LocalHost_at_pirackis>...
> Mija wlasnie rok a poniewaz mam mozliwosc wypowiedziec sie publicznie na
> temat postepow poczynionych w polskiej telekomunikacji wlasnie to czynie.
i tu nastepuje dlugie ble ble ble puszczone na 14 grup m.in. na grupe o
Atari i inne nie zwiazane, a tylko dwie grupy sa wlasciwe.
Szkoda tylko ze siebie tam nie podsumowal i nie napisal jak to konczy rok
pieknym spamem.

Bedzie z niego niezly polityk :)

Przemek