Re: Dobry modem cd.

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 02 Jan 1998 - 12:19:27 MET

> Zewnętrzny polecam
> jedynie w przypadku częstego przenoszenia w inne miejsce (np.
praca-dom).

no nie wiem czy tylko. ja mam zewnetrznego i nie żałuję, że zapłaciłem
trochę więcej, aby go kupić.
przede wszyskim jest go łatwiej kontrolować (LED), a nie jakiś tam
marny soft.
poza tym nie zajmuje slotu ISA, tylko COM, co w moim przypadku jest
zaletą, fajnie wygląda, regulacja głośności.
jedynym minusem jest zasilacz, ale to mały minus.
gdybym miał dzisiaj zmieniać modem na jakiś lepszy wybrałbym jego
zewnętrzną wersję bez zastanowienia (pomimo różnicy w cenie). przecież
obudowa, diody i zasilacz też kosztują.

--
pozdrowionka i dawaj tez na priva
email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl