Re: Coś tu bardzo brzydko pachnie - czyli spiskowa teoria dziejów ....

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 02 Jan 1998 - 10:38:03 MET

slawek <sd000001_at_polbox.com> wrote:

:>: Ja wiem. Netscape bardzo dlusgo bylo MONOPOLEM i dopiero wejscie
:>: MS na scene zmienilo to. Dzieki temu mamy coraz lepsze browsery.
[...]
: Kiedys na ten temat pisal tu dobrze Gregorio Kus.
: Poszukaj najpierw.

Powiem brutalnie: nie muszę szukać. Po prostu doskonale pamiętam
czasy, kiedy nie było ani NN, ani MSIE - i to, co się działo później.

--
	Leszek.