Re: Gravis Ultrasound Max

Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 02 Jan 1998 - 01:07:45 MET

On 31 Dec 1997 01:44:04 +0100, Krzysztof Halasa
<khc_at_intrepid.pm.waw.pl> wrote:

>Trzeba jednak przyznac, ze AWE64 (i AWE32) maja jednak wieksze mozliwosci
>od GUS'a - mozna im bardziej rozszerzyc RAM, potrafia robic jakies efekty,
>maja jakies (cyfrowe podobno) filtry. Specjalnie mnie to jednak nie
>interesowalo.

 Wszystko to co napisales to prawda. Nalezy jednak zauwazyc jak starym
produktem jest GUS. W kategoriach sprzetu komputerowego to prawdziwy
zabytek ( mialem go wetknietety jeszcze do AT 12MHz ). Dlatego
porownywanie GUS'a z AWE32 albo 64 jest malo sensowne. Gdyby nie brak
driverow, moglby mimo wszystko spokojnie z nimi konkurowac
pozostawiajac w tyle wszystkie poprzednie Blastery.

milosz danielewski