Re: Unix

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Thu 01 Jan 1998 - 13:44:48 MET

On 1997-12-30 Radek.Siebula_at_p102.f69.n480.z2.fidonet.org said:
>c> Nie! ale sa ludzie, ktorzy twierdza, za sa rzeczy,
>c> ktore mozna zrobic tylko pod UNIX'em a ja
>c> tylko chcialbym wiedziec jakie? :-)))

>Pod wzgledem uzytkowym - Crontab'a. I wiele innych. Nie

Co in robi? Jakie te inne?

>administruje jakims extra Unix'em, tylko czasem zagladam na moim
>pececie na Linux'a, ktorego mam na drugiej partycji (obok NT).
>Troche szkoda, ze ustawienie WWW, FTP i servera poczty zupelnie
>wykancza mojego NT, natomiast Linux sobie extra radzi i to niemal
>dwukrotnie szybciej. RAdek

I masz odpowiedz jaki system nalezy do takich
celow stosowac. Jak sobie przypominam z dawnych
dyskusji darmowy Linux (FreeBSD) badz BSDI sa
na mala skale niezastapione do "swiadczenia"
uslug tego typu. Tak wiec po kiego stawiac to
na NT czy NetWare, ktore sie tylko mecza z takim serwisem???
I dlaczego szkoda? Skoro inny system jest lepszy
to niech to robi ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive