Re: Coś tu bardzo brzydko pachnie - czyli spiskowa teoria dziejów ....

Autor: JaQbek (jbx_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 31 Dec 1997 - 21:52:08 MET

>nie zapomnij zaplacic.

Nie będę ukrywał, że NIE zapłacę, gdyż nie mam tego
w nawyku. Dobrze wiem, że nie wypada, że to kradzież
itp. Jednak w polskich realiach posiadanie w pełni le-
galnego oprogramowania jest nierealne.
Podstawowe oproramowanie to już spora sumka:
Windows 95 ok. 400 zł
MS Office ok. 2000 zł
Corel Draw następne 2 tys. zł
System operacyjny, pakiet biurowy, który przydaje się
również w domu oraz pakiet graficzny kosztuje około
4400 złotych. Dodatkowo jakiś program multimedialny,
jedna gierka w miesiącu, programy narzędziowe typu
Norton Utility, dobry antywirus, trzy podstawowe archiwi-
zery, trochę shareware-u i spokojnie zbiera się sumka
ponad 10000 zł.

Jestem ciekaw, kolego slawku, ile Ty posiadasz legal-
nych programów (???)

Szczęśliwego Nowego Roku '98
e-mail: jaqbek_at_kki.net.pl
www: http://www.kki.net.pl/petz