Re: !!!!!Rozmawialem z czlowiekiem z TPSA!!!!!!!!!

Autor: Krzysztof Lubecki (krzych_at_worldnet.att.net)
Data: Wed 31 Dec 1997 - 21:21:21 MET

Ja place $19,95 i taka stawka jest "normalna" drozsi dostawcy uslug nie maja
racji bytu. Moim dostawca jest AT_at_T , w usluge wliczone jest 2MB przestrzeni
na Home page, news server , server irc, poczta i calodobowy bezplatny
servis. Lokalny numer servera (lub lacza) pozwala mi siedziec 24 godziny na
dobe bez ponoszenia dodatkowych kosztow. Chyba , ze oplata za druga (wolna)
linie telefoniczna czyli okolo $14.
pozdrawiam i przesylam zyczenia NAJ w 1998.
          KRZYCH