Re: Jaka drukarka atramentowa

Autor: e. taranov (eugen.taranov_at_muc.cablesurf.de)
Data: Wed 31 Dec 1997 - 19:29:38 MET

Zbigniew Niedzwiedz schrieb in Nachricht
<34a91e35.5444953_at_news.lublin.pl>...
>A jaka jest jego receptura?
>-----------------------------------------------------------
>zoon_at_priv.onet.pl - Zbigniew Niedzwiedz - +48601261805
>Suma inteligencji na planecie jest stala. Populacja rosnie.

Nie mam pojecia. Jest to gotowy plyn do kupienia, nazywa sie:
Inkjet-Printer-Cleaner dla HP Deskjet Pronters Serie 500 firmy
Boeder Nr 39009.
Jest tutaj do kupienia w kaydym sklepie y takimi rzeczami.
Jest absolutna rewelacja - nie tylko czysci walki ale odrazu
i troche gumuje. Myszle ye powinien kosztowac w granicach
30 PLN, ale starcza na bardzo dlugo.

Poydrowienia i Dosiego Nowego Roku

Eugeniusz
eugen.taranov_at_muc.cablesurf.de