Re: Abonent czasowo wyłączony ....

Autor: Krzysiek Mazur (mazur_at_SPAMSUXXpriv.onet.pl)
Data: Wed 31 Dec 1997 - 13:22:52 MET

On Tue, 30 Dec 1997 21:39:07 +0100, Przem Kowalczyk
<przemko_at_pasat.ocean.univ.gda.pl> wrote:

>wejde, to
>ten
>>

>Też łączę się do Gdańska (ale nie z :-) ). Tego miłego komunikatu
>nie miałem okazji usłyszeć, za to często łączy się a potem server
>nie przypisuje numeru IP. Potrafi tak 3-5 razy pod rząd, a impulsy
>lecą...
>
>Ech, może Netia też tu wejdzie...

Hej,
czytaj prasę lokalną. Netia dostała koncesję na gdańskie. Ja też
miałem problemy z połączeniami, odeszły z przejściem na centralę
cyfrową. U rodziców (25) dalej tragedia, np. "abonent ma zmieniony
numer" :-)

--
   K r z y s z t o f   M a z u r
     Polish-English Translator