Re: Przeglądanie pliku *.txt w DOS-ie ?

Autor: Jaroslaw Sowa (sowa_at_omicron.comarch.pl)
Data: Wed 31 Dec 1997 - 11:45:17 MET

W starym dosie? (6.22) - powinien byc prosty edytor uruchamiany przez
"edit", lub "edit nazwa_pliku"
Zreszta nawet pod W95 tez jest. A jezeli bys mial przypadkiem Nortona
Comandera to polecam
klawisze F3 - przegladanie, F4 - edycja.

komentarz: Jak dawno pracujesz z komputerem i co robisz, bo w sumie
twoje pytanie mnie zaskoczylo ???????

Jarek