Re: Gdzie przetestowac 56K

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Wed 31 Dec 1997 - 11:02:09 MET

Tue, 30 Dec 97 22:52:05 +0100, Pawel Wojciechowski
<Pawel.Wojciechowski_at_f37.n481.z2.fidonet.org> piszesz:

>Czesc,

>Wszystkie większe miasta bazują na tych samych dial-up serwerach.
>I w zależności od tego, kiedy się one pojawiły jest więcej lub mniej
>tych z zaimplementowanym protokołem K56. Oczywiście proporcje te
>będą się poprawiać, a być może za jakiś czas, CST zdecyduje się na
>wymianę starych kart modemowych na nowe...

A do czego sa podlaczone te karty modemowe? Bo jezeli do linii
analogowej, to chyba 56k nie da sie z tego uzyskac przez wymiane
modemu :-(

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)